بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

محبوب همیشگی من سلام

امروز دلم بیشتر از همیشه برایت تنگ شده . دست خودم نیست . دست دل کوچکم است . هر روز که میگذرد بیشتر تو را عاشق می شوم . ثانیه های بی تو بودن را تاب تحمل ندارم . هوای چشم هایت را که می کنم ، در خیال مژگــانت را به تصویر می کشم و چه خیال ساده ای که با دیدن لبخندت ، با دیدن برق ستاره های چشمانت دلم قرار گیرد. 

قلب عاشق من فقط با عطر نفس های تو آرام می گیرد . نه با خیال و خاطره ای از تو در قاب . 

امروز بیشتر از همیشه هوایت را کرده ام . بیشتر از دیروز و کمتر از فردا.

نظرات 3 + ارسال نظر
arman سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

exclent

مرجان پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام
وبت خیلی زیباست.
منتظر نوشته های بعدیت هستم

وحید۵۳ دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://rrzanipoem.persinblog.ir

در هوای
بی هوایی
وانتظار پوچ بیتو
درد را
حواله به
دیدار می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد