بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

وقتی می گویی

وقتی میگویی (دلم برایت تنگ می شود) می ترسم. نه برای خودم . برای تو . برای تو که دلت مثل دل من از سنگ نیست ، که کوچک میشود!

وقتی میگویی ( دوستت دارم) می ترسم . نه برای خودم . برای تو . برای تو که میدانم سخت است این که کسی را که نمیشناسیَش دوست بداری و برای من سخت تر.

وقتی (میگویی منتظرت می مانم ) می ترسم . اینبار نه برای تو . برای خودم می ترسم . می ترسم که به سرم بزند که دیگر کسی را منظر نگذارم . می ترسم که دل کوچک و ساده ام دلی را بشکند و تا ابد منتظر بگذارد کسی راکه دلش برایم تنگ میشود.

من می ترسم ....

10.14 یک شنبه 28/3/91

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستو دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://love91.blogsky.com/

سلام عزیزم ممنون که سرزدی ممنون از دعای خیرت ان شاءلله که به همه آرزوهای قشنگت برسی

Mohammad شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام.دل نوشته هاتون خیلی قشنگن. ممنون از شما. امیدوارم که همیشه سالم و موفق باشید

وحید۵۳ دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

تو مثل من نیستی
مثل هیچ کس
اما
تو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد