بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

درد و دل

از خدا خواستم تا دردهایم را از من بگیرد .                   خدا گفت : نه !

رها کردن کار توست ، تو باید از آن ها دست بکشی

از خدا خواستم تا شکیبایی ام بخشد .                         خدا گفت : نه !

شکیبایی زاده رنج و سختی است . شکیبایی بخشیدنی نیسن . به دست آوردنی است .

از خدا گفتم تا خوشی و سعادتم بخشد .                      خدا گفت : نه !

من به تو نعمت و برکت داده ام . حال با توست که سعادت را به چنگ آوری .

از خدا خواستم تا از رنج هایم بکاهد .                          خدا گفت : نه !

رنج و سختی ، تو را از دنیا دورتر و دورتر و به من نزدیک تر و نزدیک تر می کند .

از خدا خواستم تا روحم را تعالی بخشد .                       خدا گفت : نه !

بایسته آن است که تو خود سر برآوری و ببالی ، اما من تو را هرس خواهم کرد تا سودمند و پر ثمر شوی .

از خدا خواستم یاری ام دهد تا دیگران را دوست بدارم ، همان گونه که او مرا دوست دارد .

خدا گفت : آه ، سرانجام چیزی خواستی  تا من اجابت کنم .

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید۵۳ دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

در دوستی همه چیز هست
ودر قهر دوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد