بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

نیـــــــــاز

برای من که لبریز تـــــــو موندم

به پات افتادنم عینه نمازه

که وقتی جونمو از من بخواه که

فقط دستم به سمت تـــــــو درازه

همه حرفامو گفتم تا ببینی

یه روزم درد تکراری ندارم

تـــــــو تسکین تموم دردهامی

به جز تـــــــو با کسی کاری ندارم

تصـــور می کنم هـــــــرشب بــه یــــــــــادت

هــــــوایی می شـــــــــم و تـــــــا مـــــــــاه می رم

قــــــدم هـــــا بلند تـــــــر می کنم چـــون

درســـــــت دارم کنـــــــــارت راه می رم

تـــــــو روز هایی که خیلی خستـــــه می شم

واســــــه رفتن هــــــوای تـــــــازه می خوام

درست هر ســـــال این روزا که می شه

تـــــــو رو بی حـــــد و اندازه می خــــوام

پی نوشت : آهنگ مورد علاقه من در این روزها 

اینجــــا کلیک کنید ، شنیدنش خالی از لطف نیست!

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ http://Titbit.BlogSky.Com


ای ول...

وحید۵۳ دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ق.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

لحظه لحظه عاشقی
با خدای عاشقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد