بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بــاران


*************************************

باران انگار که از حلاوت احساس ما بویی برده است

 

باران انگار که دست من وتو را خوانده است

 

باران سرود پر طنین توست

 

باران خودش تمام حرفها را میزند

 

بارن حرف اول و اخر دلت را خونده است

 

مگر تو از سخاوت نسیم و صلابت دریا چیزی نشنیده ای

 

من فکر می کنم  که تو هیچگاه تری خاک خیس باغچه را نه بوییده ای

 

یا از آن چتر خیال زمستانی گلوله برف خنکی نچیده ای

 

مگر تو ان نبودی که آدم برفی ساختی و گفتی که این منم

 

و این صداقت سرد کودکی من است

 

اری ... اری.... بگذاریم که باران ببارد

 

نگذاریم که چشم پرنده کوچکی از غم حا دثه تر شود

 

باران اگر قدری دیگر بر من ببارد با تو خواهم گفت

 

تو اندکی صبر کن شاید که باران خودش همه چیز را به تو بگوید

 

باران حرف اول و آخر دلت را خوانده است.........

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید۵۳ سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ق.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

باران که ببارد
تو می آیی
عاشقانه ولبریز

باران صدای پای استجابت دعاست
ناز می خرد
تو نیاز کن

سهیل چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ http://Titbit.BlogSky.Com

چقــــــــــدر زیـــاد من دووس داشتم این بارون احساس ـو توو سطر سطر نوشته ـت..
ممنونم..

پویان شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://otisdigital.blogfa.com/

وبلاگ باحالی داری
اگه تونستی به ما هم سر بزن
بدت نمی اد
اگه هم خواستی
منو لینک کن

مرتضی تهمتن چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

زیبا زیبا زیبا و مثل همیشه زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد