بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

هوای حوصله ابریست

زیبا

زیبا هوای حوصله ابری است

چشمی از عشق ببخشایم

              تا رود آفتاب بشوید

                                    دلتنگی مرا

 

زیبا

هنوز عشق

                 در حول و حوش چشم تو می چرخد

از من مگیر چشم

دست مرا بگیر و کوچه های محبت را

                                               با من بگرد

یادم بده چگونه بخوانم

تا عشق در تمامی دل ها معنا شود

یادم بده چگونه نگاهت کنم که تردی بالایت

                                         در تندباد عشق نلرزد

 

زیبا آنگونه عاشقم که حرمت مجنون را

                                      احساس می کنم

آنگونه عاشقم که نیستان را

                                   یکجا هوای زمزمه دارم

آنگونه عاشقم که هر نفسم شعر است

 

زیبا

چشم تو شعر

چشم تو شاعر است

من دزد شعرهای چشم تو هستم

 

زیبا

کنار حوصله ام بنشین

بنشین مرا به شط غزل بنشان

بنشان مرا به منظره ی عشق

بنشان مرا به منظره ی باران

بنشان مرا به منظره ی رویش

                              من سبز می شوم

 

زیبا ستاره های کلامت را

در لحظه های ساکت عاشق

                                   بر من ببار

بر من ببار تا که برویم بهاروار

چشم از تو بود و عشق

                        بچرخانم

                                 بر حول این مدار

 

زیبا

 زیبا تمام حرف دلم این است

من عشق را به نام تو آغاز کرده ام

در هر کجای عشق که هستی

                                           آغاز کن مرا...!



محمدرضا عبدالملکیان

دلش را شکستم

حوصله هیچ کاری را ندارم!

از خودم لجم گرفته است.

با خودم هی تکرار میکنم:

تو حق نداشتی

حق نداشتی

خدایا حق داشتم؟

خودش گفت دلگیر نیست

اما من ته قلبش را میشناسم

میدانم دلش را شکسته ام!

من حق نداشتم

شایدم ....!!!

بدجور حالم گرفته است.


کاش هیچوقت احساست را به من نمیگفتی...

که مجبور شوم دلت را بشکنم!


خدایا من می ترسم....


گـــــــاهی ...

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

گاهی آنقـدر عــاشقـم که دلم برای تـــرانه ی کوتـــاهی که در بـاران

خواندی تنگ می شود و دوست دارم نـام تو را بر سینه درختانی که هنوز

بـالغ نشده اند حک کنم.

و گاهی آنقدر سـردم که شکـوفه ها را در بـاد رها می کنم و در اتــاقی

از برف به خواب می روم.

گـاهی آنقـدر شـاعرم که دوستـــــ دارم تـا قیــامت زیر بــــاران بــایستم

و برای پروانه های خشک شده گریه کنم .

و گاهی آنقدر سنگم که دلم برای چشم های تو تنگ نمی شود. 

و بـــوسه هایم را در دفتر خاطراتم پنهان می کنم!!!


تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

بعداً نوشت : نویسنده : ؟

روز پدر

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net




تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net


ولادت امام علی(ع) روز مرد برهمه پدران و مردان سرزمینم مبارک باد


ســـــــلام

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

خدای مهربون من

 

ســـــلام

 

بالاخره روز مهمونیت رسید


چند ساعت دیگه تو خونتم 


خوشحالم که امسالم دعوتم کردی


این روزا حــــالم خوب نیست


غمی نیست "جز گم شدن خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند"


نمیدونم چرا با وجود همه نعمت هایی که بهم دادی و 


من همیشه همیشه شکرگزارتم بازم یه جای دلم میلنگه


قلبم خالیه خالیه ...


تو که میدونی جز تو دلم برای هیچکس تنگ نیست!


همه ی دلتنگی هارو به خاطر این چند روز تحمل کردم...


که بیام پیشت و تو بغلت فقط گریه کنم ، مثل همین بارون بی امونی که چشامو خیس کرد


مهربون من


کمی آرامش و صبر برای قلبم


کمی عشق برای دوستانم


و سهم بزرگی از سلامتی برای خانواده ام کنار بگذار.

 

دوستت دارم بیشتر از دیروز و کمتر از فردا


...

 

 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز