بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

گـــــــاهی ...

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

گاهی آنقـدر عــاشقـم که دلم برای تـــرانه ی کوتـــاهی که در بـاران

خواندی تنگ می شود و دوست دارم نـام تو را بر سینه درختانی که هنوز

بـالغ نشده اند حک کنم.

و گاهی آنقدر سـردم که شکـوفه ها را در بـاد رها می کنم و در اتــاقی

از برف به خواب می روم.

گـاهی آنقـدر شـاعرم که دوستـــــ دارم تـا قیــامت زیر بــــاران بــایستم

و برای پروانه های خشک شده گریه کنم .

و گاهی آنقدر سنگم که دلم برای چشم های تو تنگ نمی شود. 

و بـــوسه هایم را در دفتر خاطراتم پنهان می کنم!!!


تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

بعداً نوشت : نویسنده : ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ http://titbit.blogsky.com

درود بر بانــــــــوی اردیبهشت..
بسیار زیبا.. به وادی ـه خلسه ام بردی.. با یک لحظه مکث در خط به خط این دل نوشته ی نـــاب..



مرسی سهیل خان از لطفت

فاطمه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://lonely.sea.blogsky.com

بوسه هایم را در دفتر خاطرات پنهان میکنم...

چقدر زیب بود...
به دلم نشست
ممنون بانو



ممنونم فاطمه عزیزم

وحید۵۳ شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ق.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

هم چنان عاشق بمان
وخدای را حس کن

سپـــــاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد