بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

کوتاه ولی آمد...

به نام مهربان بی همتا


بالاخره اومد

چقدر دلم برایش تنگ شده بود.

چندین روز بود که چشم انتظارش بودم.

و امروز رسید.

خیلی وقت بود که نبود!

جای خالی نبودنش عجیب خالی بود.

اومدنش و رفتنش کوتاه بود اما من دلم خوش بود به لبخندش.به قولی که به گلای باغچه دادم.

و دلم خوش است به عطرش که هنوزم همه جا رو پر کرده.

صدای عاشقونش از یادم رفته بود.

اما پچ پچ برگ های سبز درخت انجیر 

سپیدی گل های یاس نزدیک ایستگاه تاکسی که هر روز بیشتر از قبل به چشمم می اومد

همه نشونه اومدنش بود.


خدایا شکرت بخاطر اومدنش

مهربونم ممنونم که با وجود محال بودنش اما عاشقانه بارید!

نم نم ولی یکریز

شکر که دل آسمون سبک شد

و دل منم


حالا میتونم بازم برای دوباره اومدنش صبر کنم و دلتنگ هوای خاکستریش نباشم!



* خداجونم ممنونم برای بارش بی امان رحمتت *

هواتـــــو کـردم

هواتـــــو کـردم

منه حیرون توی این روزا هواتو کردم

دلم میخوادت میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم

هــــوایی میشم همون روزا که میبینم هوامو داری

میخوام بدونم تاکی میخوای ببینی و به روم نیاری

 دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی
نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دارم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوبـاره مهربونی کن

هلال ماه

سلام امام سجاد(ع) به ماه رمضان :

سلام برتو ای بزرگترین ماه خدا و ای کریم ترین همنشین از میان اوقات
سلام برتو ای همسایه ای که دلها نزد تو نرم شد و گناهان در تو نقصان گرفت
سلام برتو که چه بسیارند آزادشدگان حضرت حق در تو
و چه سعادتمند است کسی که حرمتت را بواسطه خودت رعایت نمود !
سلام برتو همچنان که با برکات برما وارد شدی و ناپاکی معاصی را از پرونده ما شستی
سلام برتو و بر شب قدری که بهتر از هزار ماه است ...


تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
حلـــــول مـــــاه مهربــــان رمضــــان مبارکـــ

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net


وقتی آب میخوری بگو : یا حسین(ع)
ولی در این روزهای ماه رمضون که آب می بینی و نمیتونی بخوری
آروم زیر لب بگو

یا ابالفضل (ع)

ســــلام اول

خدای مهربون من ســـلام

یه سلام ناب از جنس ماهت ، از جنس اولین روز رمضان

خدای من

میدانی چقدر منتظر مهمانیت بودم!

دلم این روزها بیشتر از همیشه برایت تنگ بود. بیشتر از همیشه آغوشت را می خواست.

این روزها بیشتر از همیشه چشم به اسمان و معجزه های کوچکت دارم!

ای قرار همه بی قراری هایم

من می ترسم ...

تو که میدانی 

 ......

در گذر تکرار ملال آور روزهایم

تنها دلخوش به مهربانی توام!

می خواهم در این ماه فقط به تو فکر کنم.

میخواهم چشم هایم را ببندم و رو به آسمانت راه بروم و بدانم که برایم لبخند میزنی!

میخواهم خودم را به نزدیک نزدیکت کنم.

محبوب من

بنده همیشه خطاکارت ، که همیشه قول داده است که برایت بهترین باشد اما دنیای رنگین کمانی ات قولش را کمرنگ میکند ، هر روز به امید نگاه مهربان تو چشم هایش را باز میکند.

معبودم ، من به امید مهربانی بی حدت توست که ته قلبم گرم است و با وجود همه تلخی های روزانه هنوز هم لبخند میزنم.

برای همه دلخوشی های کودکانه و گرمای دلنشین کانون خانواده ام بی نهایت شکرگزار توام.

مهربان خدای من

قلبم را به تو میدهم که از عشق لبریزش کنی.

به من دوست داشتن را بیاموزی و راهی نشان دهی که بیراه نباشد که خوب میدانی من از گم شدن و فراموش شدن می ترسم...


*مژگــــان*



مســـافر پـــــــرواز رمضـــان
پروازت بی خطر
امیدوارم توشه ات فراوان و سهم سوغــــات من دعای شبهـــای قدرت باشد...
التماس دعا

تو را من چشم در راهم...

تو را من چشم در راهم شباهنگام

که می گیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی

وزان دلخستگانت راست اندهی فراهم

تـــــو را من چـشـــم در راهـــم.

شباهنگام ، در آن دم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام

گرم یادآوری یا نه ، من از یادت نمی کاهم

تـــــو را من چـشـــم در راهـــم.


تـــــو را من چـشـــم در راهـــم.


تـــــو را من چـشـــم در راهـــم.


تـــــو را من چـشـــم در راهـــم.


جمعه های منتظر

ای آشنــــای غربت جمعه ،ظهـــــور کن

یک مرتبه زکوچه دل مـــــا عبور کن

حک شده به روی بال قنوت نمازمان

یک خواهش، آقـــــــا ظهور کن!

معجـــــــــــــــزه

خدایا !

من اینجا...دلم سخت معجزه می خواهد و

تو انگار!

معجزه هایت را گذاشتی برای روز مبادا.

ولی مهربان خدای بنده نواز 

امروز برای من

 همان روز مباداست ...

سکــــــوت

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده

در این سکوت حقیقت ما نهفته است