بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

ســــلام اول

خدای مهربون من ســـلام

یه سلام ناب از جنس ماهت ، از جنس اولین روز رمضان

خدای من

میدانی چقدر منتظر مهمانیت بودم!

دلم این روزها بیشتر از همیشه برایت تنگ بود. بیشتر از همیشه آغوشت را می خواست.

این روزها بیشتر از همیشه چشم به اسمان و معجزه های کوچکت دارم!

ای قرار همه بی قراری هایم

من می ترسم ...

تو که میدانی 

 ......

در گذر تکرار ملال آور روزهایم

تنها دلخوش به مهربانی توام!

می خواهم در این ماه فقط به تو فکر کنم.

میخواهم چشم هایم را ببندم و رو به آسمانت راه بروم و بدانم که برایم لبخند میزنی!

میخواهم خودم را به نزدیک نزدیکت کنم.

محبوب من

بنده همیشه خطاکارت ، که همیشه قول داده است که برایت بهترین باشد اما دنیای رنگین کمانی ات قولش را کمرنگ میکند ، هر روز به امید نگاه مهربان تو چشم هایش را باز میکند.

معبودم ، من به امید مهربانی بی حدت توست که ته قلبم گرم است و با وجود همه تلخی های روزانه هنوز هم لبخند میزنم.

برای همه دلخوشی های کودکانه و گرمای دلنشین کانون خانواده ام بی نهایت شکرگزار توام.

مهربان خدای من

قلبم را به تو میدهم که از عشق لبریزش کنی.

به من دوست داشتن را بیاموزی و راهی نشان دهی که بیراه نباشد که خوب میدانی من از گم شدن و فراموش شدن می ترسم...


*مژگــــان*



مســـافر پـــــــرواز رمضـــان
پروازت بی خطر
امیدوارم توشه ات فراوان و سهم سوغــــات من دعای شبهـــای قدرت باشد...
التماس دعا

نظرات 6 + ارسال نظر
مژگان چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ


بالاخره تونستم این پستو بنویسم!
چه کسایی که وسط دردودلم با خدا بی هوا جفت پا پریدن وسط

کـافــه جــوانـی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ http://cafejavani.com/

در خلوت شب ز حــق صـدا می‌آید
از عطر سحر بوی خدا می‌آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت
کز مرغ شب ، آواز دعا می‌آید . . .
التماس دعای فرااااااااااوان.

با ما همراه شوید در کـافــه جــوانـی
www.cafejavani.com

سلام
ممنونم
بروی چشم

سهیل پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://titbit.blogsky.com





خیلی خوبی تو

مهسا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.delane.blogsky.com

چه درد دل زیبایی ... فقط میتونم بگم الهی آمین

ممنونم مهاسای عزیــــز

لیلیا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

چه قشنگ بود مژگان...

صاف و ساده حرف زدی با خدا...

نظر لطفته لیلیـــــای عزیـــزم

لیلیا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

نترس...

خدا باهاته... همینطور که تا حالا بوده و خواهد بود...

از همه ترس ها و دل نگرونی هاتم بهتر از هر کس باخبره..

یه نفس عمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــق..

و

شکر... شکر که خدا رو داریم..

فقط میتونم شکر که هست!
مهربان خدای من :
چقدر خوبه که تو هستی
چقدر خوبه تو رو دارم.
شکــــــــــــر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد