بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

یا ضامن آهو

آقای خوبی ها سلام

همیشه به این افتخار کردم که پدر و مادرم مشهدی هستن و روزگاری همسایه شما بودن! و به واسطه داشتن فامیلای درجه یک هر سال اگر بطلبیمون میایم دیدنت.

خیلی وقت بود که هوای سفر به مشهدو داشتم و نمیشد تا زمستون 91 و آخرین باری که مهمون خونت شدم آخرین روزای زمستون بود. اونم کاملا اتفاقی و با تلنگر دوستم که تا مشهد همسفرشون باشم!

اولین سفرِ تنها ، اونم مشهد خودت ...

چقدر برای این سفر بیتاب بودم که اگه نشه ، اگه دعوتم نکنی ، اگه بلیط پیدا نکنم واسه همون اتوبوسی که دوستم هست و هزاران اگه که تا یه هفته درگیرشون بودم و غصه دار و درست وقتی که فکرش رو نمیکردم بلیط همون اتوبوس دستم رسید! باورش سخت بود . ولی شماخواستی و من اومدم اونم سه روز مونده به پایان سال 92

خودتون شاهد تک تک روزهایی که تو اون دو هفته داشتم بودین!

شاهد اشک هام که دست خودم نبود و می بارید ...

چه چیزهایی که ازت نخواستم ، دعاهایی که نکردم ...

و امسال انگاری داره میشه بهترین سال برای من ...

مگه میشه سالی که با شما و مشهد پرخاطره ام شروع کردم خوب نباشه ...

موقع برگشتن تنها بودم و حال بدم توی راه تا که تا دو روز بعد هم که رسیدم ادامه داشت ولی هیچ چیز نمی تونست شیرینی اون لحظه هارو ازم بگیره!

امام غریبم ، این روزها دلم برای گنبدت تنگ شده ، برام سقاخونت و شلوغی همیشگی حرمت.

دلم مثل همیشه خیلی چیزها ازت میخواد که از این راه دور راحتر میتونم بهت بگم ، آخه وقتی تو حرمت هستم و اون گنبد طلایی بغض به چشام میاره دیگه یادم میره همه چیزو و دلم آروم آروم فقط میباره!

دیروز ازت خواستم سال دیگه تو همین روز کنار گنبدت باشیم ، میشه دعوتمون کنی؟


تولدتات مبارک *



lدل تنهامو آوردم با یه دنیا دلخوشی
کمتر از آهو که نیستم میشه ضامنم بشی؟

نظرات 10 + ارسال نظر
فریناز سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

ای جاااااااااان
خوش به حالت پس مث ما اصفانیا بدبخت نمی شی میری مشهد

ما کلی پول هتل و غذا می دیم تو مفتی مفتی میری مشهد

ایشالله که سال دیگه تولدشونو اونجا جشن میگیری مژگان

مبارک باشه تولدشون

نمی دونم چرا امروز نتونسم بنویسم
...

باید بخوان تا بشه

سلاممممم
اره . مفتی مفتی
تازشم وقتی برمیگردیم یه سری از فامیلای بابام که متوجه میشن نرفتیم بهشون سر بزنیم گلایه هم میکنن!

انشالله فریناز ، چی ازین بهتر که مهمون روز تولدشون باشم
ممنونم که اومدی

فریناز سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

می گما یه سوال فنی!

شهر متل قو کوجاس اونوخ؟!

متل قو سابق ، سلمانشهر جدید (اسمش بعد انقلاب عوض شد) ما بین شهرستان تنکابن و چالوسه (نیم ساعت با هر کدوم فاصله داریم) ،
یه شهر توریستی کوچیک که روزای تعطیل بی نهایت شلوغ میشه!
تازشم من خیلی دوسش دارم!

یک سبد سیب سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir

آوانه ضامنم باش که بد عهدی نکنم...

سلااااااااااااااام

عیدتون مبارک...

ایشالا هر چی از خدا میخوای به حق آقا علی بن موسی الرضا(ع) خدا بهت عنایت کنه. مژگان عزیز

انشالله قسمتت بشه ...

سلامممممممم
عیدت تو هم مبارک عزیزم
ممنونم بخاطر دعاهای قشنگت
منم برات بهترین ها رو ازشون خواستم

مریم چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

با این دردُ دل قشنگت یه بنده روسیاه مث من چی میتونه بگه
سلام مژگانم
ایشالله حاجتت رو بگیری ازش
ایشالله سال دیگه توی حرمش...دوتایی
زادروز آقای خوبی ها مبارک

سلام
اصلا قرار نبود بنویسم ، فقط اومدم به دوستام تبریک بگم که بعد سلام کردم بهشون و تا ته دلتنگی هام رفتم و نوشتم.

ممنونم
برتو هم مبارک نازنین مریم

وحید۵۳ چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ق.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

یا اهل بیت النبوه


ممنون

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

با تاخیر مبارک باشه تولدشون...

با آرزوی بهترین ها برات

مرسیییییییییی زیاد فاطمه جونی

مهسا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.delane.blogsky.com

سلام مژگان خوب و مهربونم
انشاالله به همه ی آرزوهای قشنگت برسی آبجی جونی

آخ که منم بدجوری دلتنگ حرم امام رضام ... دلم میخاد لحظه لحظه زندکی رو تو حرم تنفس کنم

سلام مهسای عزیز
ممنونم
انشااله که زود زود میری حرمشون
زندگیت سرشار از خدا باشه مهربون

یک سبد سیب پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir

امشب مهمونی ولادت آقای خوبی هاست...

تشریف بیارید مژگان جون.

چشم . خدمت می رسیم
ممنون از دعوتت

مقداد پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://northman.blogsky.com

ایشالا قسمتت شه

ممنونم

دلنامه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

تبریک که گفته بودم...
خوش بحالت وقتی بری یه 2/3هفته ای میمونی...
ایشالله دعوتت میکنه

بازم ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد