بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بعد از تو

وقتی هستی 

چنان به بودنت خو میگیرم

که روز و شب های قبل از تو را فراموش میکنم!

یادم میرود نبودنت...

می آیی و به لحظه هایم رنگ میدهی...

میروی

و من یادم میرود قبل از بودنت را

وقتی نیستی ، گیجم  و درمانده در لحظه های زندگی بعد از تو

عجبب فراموشکار شده ام

من چگونه قبل از تو روزها را میگذراندم؟؟؟

مژگان



* امروز سالروز میلاد ِ سهراب سپهری ،  شاعر محبوبمه ، اگه شما هم شعرهاشو دوس دارید ، یک فاتحه برای شادی روحش ، لطفا

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.tarh7.rozblog.com/

..........

؟

رهــ گذر پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

چه فراموشکاری زیبایی...


ممنونم

morteza دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ

خیلی زیبا بود. حرف دلم بود
فاتحه بروحش

نوشته از ته دلم بود!
ممنون بابت فاتحه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد