بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بعدا نوشتی که پست شد!

دیروز بالاخره بعد یازده ماه که از عقدمون میگذره ، وام ازدواجم دریافت شد! انقدم زیاده!! که موندم چکار کنم باهاش(سه تومن که 120 تومنش بابت کارمزد کم شد)البته ثبت نام و رسیدن به مرحله آخر خودش داستان داره بسی طولانی و خسته کننده! انشالله همه درگیرش بشین 

غروب که با همراه بانک موجودی حساب ملت رو گرفتم دیدم بیست هزار تومن اضافس و با توجه به سه گردش آخر حسابم دیدم بیست هزار تومن روز قبل یه حسابم واریز شده و من کنجکاو که از کجا اومده! و صبح رفتم بانک(گفتم نکنه مثل فیلم  خطِ ویژه واسه کس دیگس و اشتباه شده ، برش گردونم به طرف نه که خیلی پولم بود و در کمال خنده فهمیدم جایزه قرعه کشی بانک بوده که بیست تومن نصیب من شده و چقدرم من خوش شانس ، اولین جایزه بانکیم بود!

پول بانک آورده رو باید خرج کرد ، جایزس و منم میخوام مموری گوشیم رو ارتقا بدم ، گوشیم از شدت نرم افزار و ایضا بازی در حال ترکیدنه! حساب بقیش با همسرجان

گفتم همسر جان ، الهی ، توی راهه و یه رب دیگه میرسه ، میاد اول سرکار دنبال من و باهم میریم خونه!

فردا صبح میریم رشت ، یک ماه شده نرفتم و قرار هفته بعد داشت میفتاد برای هفته بعد عید غدیر که خدا خودش همه چیزو درست کرد!

دیشب لباس گرم و بافت رو از کمد آوردم بیرون که با خودم ببرم! عاشق پاییزم که زیرسارافونی یقه اسکی بپوشم و نگران شالم نباشم(بشدت رو یقه باز مانتو و گردن حساسیت دارم) و تابستون مشکل دارم و با یک عدد یقه حجاب(پارسال از مشهد خریدم و راضیم ازش) سر میکنم!

در مورد حجاب برای خودم چارچوب و قانون دارم و به هیچ وجه ازشون نمیگذرم و رو آستین لباس هم خیلی حساسم که مانتوهای الان هم یه وجب کم داره!

ظهر خمیر شیرینی نخود چی رو آماده کردم که شب درست کنم و با خودم ببرم! بعدا عکس هنرنماییمو میزارم!


آدینتون بخیر ، اللهم عجل لولیک الفرج


اضافه شد: دستپخت من


نظرات 6 + ارسال نظر
مژگان پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

قشنگ معلومه چقد عجله ای نوشتم
آسمون ریسمون و بهم بافتم!

رهــ گذر پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ب.ظ

آسمون ریسمون بافتی درست، واسه خودت نظر گذاشتی اونم درست، ولی دیگه آدرس چرا گذاشتی واسه خودت

اتفاقا همین یهویی نوشتنا قشنگه

وامتونُ چقدر زود دادن چقدرم زیاده، یه یخچال نیم ساید میشه خرید
اشکال نداره همینشم خوبه
بیست تومنتم مبارک
منم یه بار بیست تومن برنده شدم

پاییز امسال خیلی سرد شروع شده!

حرفتم درست ولی اسم و ادرسم سیو بود , منم برش نداشتم!(مث الان با گوشی اومده بودم)
مرسی
اره خیلی زود بود , توقع نداشتم اصلا انقد بدن , شرمنده شدم!
نیم ساید!؟ جالب بود بهش فکر میکنم
چه خوب , بیست تومنم غنیمته , جایزه کلا حس خوبی داره! انشالله تو زندگیت همیشه برنده باشی
پاییز امسال با بارون شروع شد! تلافی تابستون گرمو درمیاره!
مواظب گرمای دلت باش تا کاری که زمستون(حالا پاییزبخون) با زمین کرد , با دل تو نکنه!

رهــ گذر شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

جمله ی آخرت تکان دهنده بود!
احساس کردم منظور خاصی پشتشه
مواظبم

نه عزیزم
منظور خاصی نداشتم!
ی جمله زیبا بود, صرفاجهت احتیاط
خودم دوسش دارم
میخوای در موردش توضیح بدم , اصلا جمله بدی نیست!

مقداد یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

آغا من میگم این جایزه های کَلون که تو قرعه کشیا تبلیغ میکنن همش کشکه، من تا حالا هرچی تو بانک بردم همش بیست تومنی بوده! نمی دونم چه حکمتیه!!!

نمیدونم والا , به که چیزی ما نرسیده!
ولی مادرم چندسال پیش کمک هزینه سفر سوریه برده بود!
من اولین بارم بوده

مقداد دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ب.ظ http://mazerouni.blogsky.com

کمک هزینه؟ شاید پارتی داشته تو بانک

آره
حسابِ قدیمیِ بی کاربرد بانک ملی بود ، اصلا خبر نداشتیم ، بعد چند ماه که رفتن بانک و متوجه شدن که پولی بحساب واریز شده و ...
فکر کنم!؟ 500 تومن بود و در سه سوت! خرج شد(دستشون درد نکنه ، لازم بودش)
اولین و آخرین بار بود ، ما فقط پیش خدا پارتی داریم

مقداد سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ http://mazerouni.blogsky.com

خداییش همینه، اگه جایزه هم تعلق بگیره به این حسابهای قدیمی و تار عنکبوت بسته که خیلی وقته بلا استفاده ست تعلق میگیره
سفرا بی خطر

اوهوم

سفر؟ رشتو میگین؟
ممنون ، دیگه وطن دومم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد