بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

مهر ِ پُر مهر

مهر دارد میرود

تازه یادش آمده که نباریده!

که پاییزش چیزی کم دارد

دارد خودش را عجیب سبک می کند!



عکس و نوشته : مژگان - 28 مهر 1393


 پی نوشت طولانی :

 

* دیروز بارون خیلی شدید بود و همه خیابون و پیاده رو پر آب! منم نشد برم سرکار(یعنی تا سرخیابون رفتم و برگشتم)

وقتی برگشتم خونه این پستو تو اینستا گذاشتم و بعد چند دقیقه اتفاقی دیدم یک آدم مجهول متن منو با یه عکس دیگه به اسم خودش گذاشته! نمیگم نوشتم قشنگه ولی خوب همینجوری برای دل خودم یهویی نوشتم! بی اجازه بودنش یه طرف و اینکه کلی ملت همیشه در صحنه بیان هی ازش تعریف کنن یه طرف! منم رفتم کامنت براش گذاشتم ، ممنون از دوستاتون که از نوشته من تعریف کردن و مجبور شد همونجا بگه که نوشته منو کپی کرده و عذرخواهی...


* بارون خسارت به بار آورده! کانالِ آب ِ جلو دفترو از آسفالتش کندن تا آب راحتر بره داخل و جمع نشه و فکر کنم درست کردنش چندسال طول بکشه!(خراب کردن راحتره همیشه)

دفتر ما هم که نبش خیابون و همسطح پیاده رو ، از بارون بی نصیب نمونده و آب داخل اومده و امروز که اومدم دیدم گل و خاک کفشو پوشونده قراره سرامیکای کف و بیان بشورن و منم همینجوری پشت میزم نشستم و به کارام میرسم و ازین وضع اطرافم بیزارم!

نظرات 5 + ارسال نظر
مقداد سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:07 ب.ظ http://mazerouni.blogsky.com

والا، همچین تعریفی هم نداشت که بدون اجازه کپی کرد
باران همیشه رحمت خدا بوده و هست، ولی این اعمال زشت و گناهان بی شمار ما انسانهاست که خدا رحمتشو از ما دریغ میکنه.


نگفتم تعریفیه ولی خوب نوشته منو زده بود به اسم خودش!

باران رحمت خداست...

الان معلومه تو ذوقم خورده آیا! :|

فریناز چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ق.ظ

چه باحال

اینجا ما از بی بارونی داریم هلاک می شیم
اونجا به سیل می رسه



چقدر آهنگت خوبه

ینی الان خیلی ناراحت بودم واسه شرایط و جوی که اینجا پیش اومده...

اومدم یکم انرژی بگیرم لااقل به کارام برسم

دعا کن مژگان جون

اره
پیامد بارش شدید هنوز همه جا تو شهر هست!

ممنونم
درک میکنم چقد حس ناامنی وجود داره! و چقدر سخته...
انشالله خدا خودش حق اون به اصلاح آدم رو کف دستش بزاره و آرامش به نصف جهان برگرده!
ایشالا بارونم میاد و سیرابتون میکنه!

مقداد پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 ق.ظ http://mazerouni.blogsky.com

اصلا هم تو ذوقت نزدم. به نظرت این وضع جامعه ما، این بی بند و باری ها، اینهمه گناه و ... تو کم و زیاد شدن نعمت های خدا تاثیری نداره؟! قطعا داره، اینهمه بلاها عذابهای کوچیک خداست.

ذوق خوردگی در مورد نوشتم بود که تعریفی نبود و شوخی هم کردم
و گرنه حرفتون کاملا متین و ببین ما آدمها چکار میکنیم که خدا رحمتشو اینجوری نازل میکنه که میشه بلای جون آدم ها
البته اون پسر جوونی که دور از شهر و خانوادش اومده کارگری اینجا تا یه نون حلال از بازوش دربیاره و شب میخوابه و صبح جنازشو از زیرآوار خوابگاهشون در میارن! بنظرتون اونم گناهکاره و خدا مجازات کرده!؟بنظر من اون چوب نامسئول بودن یه عده که یه فضای نامطمئن که با بارون دیوارش نم میگیره و میریزه رو خورد چون مثل خیلی های دیگه محتاج جای خواب بود تا هزینش کمترشه! اومده بود کمک خانوادش باشه اما خبر مرگشو میشنون...
من حرف شمارو قبول دارم اما همه چیز رو گردن نعمت و رحمت خدا نمیندازم! ما ادمها هم نقش زیادی داریم

مقداد پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ب.ظ http://mazerouni.blogsky.com

میدونم شوخی کردی
منم میگم نقش اساسی رو ما آدمها و اعمال و رفتار ماها داره. من نمیگم کی این وسط گناهکاره و کی نیست، منظورم این بود که وقتی فحشا و بی بند و باری زیاد شد خدا نعمتهاشو از ما دریغ میکنه یا انقدر میده که تموم زندگیت رو برداره. خداوند تو یکی از آیه های سوره انعام قرآن گفته که رحمت خدا وسیعه ولی مجازات خدا از خطاکننده ها قابل برگشت نیست



درسته
وای به حال کسی که خدا ازش رو برگردونه و بحال خودش رهاش کنه!
و خوندیم که گاهی وفور نعمت نشونه خشم و رو برگردوندن خداست!
ممنون از وقتی که گذاشتین!

فاطمه شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

خوشحالم ...

میگم میگفتی میای تهران میومدیم استقبالی چیزی...

عکساتون قشنگ بودا...میگم نوشابه چپی تویی یا راستی؟!
خب دوست داریم مژگان رو ببینیم


همیشه خوب و سلامت باشی بانوی ِ بارونی
همراه با بهترین ِ بهترین ها

ممنونم فاطمه جون
استقبال! دی ماه میایم برای بله برون ، میلاد پیامبر ، الان گفتم بدونی

مرسی ، من چپیه بودم!
این حس متقابله ها

تو هم همینطور فاطمه ، همیشه شاد و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد