بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

اجابت شدیم

سلام مولای غریب ِ مهربان


یک سال است که منتظرم 

انتظار برای دعوتت

برای آینکه مرا بخوانی در حرم ِ امن آرامشت!

که خودم را در صحن و سرایت گم کنم و دلم را کبوترانه در حرمت رها کنم!

واژه ها را گم کرده ام امام غریبم...

آمدم تا شکر بنویسم برای زیارتی که روزیم کردی در ماه صفر

شکر و سپاس برای استجابت دعایم ، برای نایب الزیاره شدنم و التماس دعاهایی که در چمدانم جای دنجی گذاشته ام.





تحویل ِ سال 92 و نوروز پارسال اولین مسافرت تنهاییم به مشهد بود و آخرین نگاه ها و حرف ها و بغض ها و قول هایی که من نگفتم و شما دادید... و آخرین بود این دیدار

و امسال مهربانی کردید و از ته دلم خواندید حاجت ِ زیارتی دو نفره را و من غرق شوق و آرامشم از این حاجت روا شدن



خوشحالم که واسطه شدم برای تازه کردن دیدار ِ مهربان همسر با مشهد الرضایی که در خاطره های نوجوانیش کمرنگ شده بود.

پنجشنبه دم دمای سحر همراه برادر و خانمش چهار تایی مسافر جاده ای میشویم که مقصدش مشهد است.

جای همه دوستانم سبز و به یادتون خواهم بود.

قرار من و دلهای مهربانتان در حرم امن امام آرامش...


بخوان برای آرامش ِ سه شنبه هایم

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:16 ق.ظ http://arameshepenhan.blogsky.com

سلام مژگان جون

چقدر خوشحالم که خدا نصیبت کرد و جز رزق معنوی امسال ماه صفرت مشهد رو قرار داد اونم چه مهشد خوبی رو

ان شاالله زندگیت پر از مسافرت های عاشقانه ی قشنگ باشه
امسال دو نفره
سال دیگه سه نفره با بچه فینگیلی
سال بعد چهار نفره با دو تا بچه فسقلی

و به همین ترتیب

سلام فریناز عزیز
ممنونم
اوهوم مشهد خوبی قسمتم شد!

همچین دونفره هم نبود ، برادرم و خانمش بودن و زنداییم که شده بود لیدر تور مشهدگردی و مارو توی شهرشون میگردوند!
سه تایی
چهار تایی؟
انشالله خدا قسمت اونایی کنه که آرزوی یه دونشو دارن...

ممنونم عزیزم

محمدرضا سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
زیارت قبول

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد