بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

سفر ِ آرامش

سلام

من برگشتم از مشهد ، یک هفته ی دوست داشتنی به سرعت گذشت!

توی حرم مطهر امام رضا علیه السلام به یاد تک تکتون بودم و دعا کردم که به خواسته های دلتون برسید و خیلی زود چشماتون بدرخشه از آرامش ناب حرم رضوی

حالم قابل توصیف نبود در این زیارت و سفر ِ پر آرامش ِ مشهد که عجیب حالم خوب بود و آروم بودم.

خوش گذشت و مثل همیشه عکس بود و من بودم و عکاس جان مهربانم


حیفم اومد عکسای سفرمون رو باهاتون شریک نشم!



 

 


پنجشنبه گذشته و صبحانه در یک جای بی نظیر در جاده گلستان




مشهد ، حرم مطهر امام رضا(ع)


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا




توس ، آرامگاه فردوسی




آرامگاه غریب شاعر ِ "پادشاه فصل ها پاییز" در جوار آرامگاه فردوسی



باغ وحش وکیل آباد

چقدر دلم برای بعضی حیوونا سوخت 



چرت بعد ِ ناهاره و خوابن



 جاده برفی و بازگشت به خانه



و اینجا بود که با اصرار من برای ثبت لحظه ها ایستادیم و پای همین درخت بود که لیز خوردم  و قیافه

عکاس همسرجان دیدنی بود (این شکلیوقتی من با دستِ گلی و کاپشنی که دیگر سفید نبود میخندیدم! 



جای همتون خالی

نظرات 7 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://arameshepenhan.blogsky.com

چقدددددددددددددددددددددددددر قشنگ بودن مژگان

تا حالا گلستان نیومدم

ولی خیلی قشنگ بود

برف؟

جدی؟

ما بارونشم نداریم هنوز


مسیر ما تا مشهد از گلستان میگذره
جاده ی قشنگیه , باید ببینی , مخصوصا وقتی جنگل گلستان برفی باشه!
انشالله اونجا هم بارون که هیچ , برفم بیاد

فریناز یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ http://arameshepenhan.blogsky.com

خیلی خیلی زیارتت قبول باشه

و ایشالله سال به سال باز هم از این سفرهای خیلی خوب خوب


و ممنون واسه خیلی چیزای دیگه م حتی





سفر ِ آرامش
چه اسم قشنگ و غریبی



خدا رو شکر مژگان که بت خوش گذشت

ممنونم فریناز
خواهش عزیزم
آرامش غریب درست مثل حرم و گنبد طلایی امام رضا(ع)
خداروشکر ممنون

رهــ گذر شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
زیارت قبووووووووووووول

من عاشق این عکس اولی ِ شدم! آخه چقدر قشنگه!!!
آقاتون چی کار می کنه؟!
خوش می گذره؟!
خوبین خوشین؟!

سلام عزیزم
ممنونم
اره خیلی قشنگه ، اگه اونجا بودی میفهمیدی زیبایی و رنگای پاییز رو

آقامونم خوب هستن
آقای شما خوبن؟ قدر خانوم گلشو میدونه!

خداروشکر ، همه چیز خوبه

مریم دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

سلااااااااااام نازنین مژگانم
همیشه به سفر و خوشی
همیشه به مهربونی
همیشه به عکس گرفتن و خندیدن
زیارتتون هم قبول
ایشالله اینبار چمدون سفر کربلا و مکه رو ببندیدن
چــــــــقد دلم تنگ شده بود برات
برای ما هم دعا کردی؟

مـــــــــریم؟
عزیزمممم سلام
عروس خانم خوبی؟
زندگی خوب و قشنگ در جریانه؟
چقدر دل منم تنگت بود
ممنونم
ایشالله و همچنین برای تو و همسرت
دعات کردم عزیزم ، اگه قابل بوده باشم!(فعل جملمو)

یک سبد سیب پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:51 ب.ظ

چه عکس های خوشگلی

ای جانم
کی اومده!
ممنونم

مهدی چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ب.ظ http://eagle-eyed.blogfa.com

خوشا به سعادتتون...

اشک تو چشام جمع شد عکس حرمشو دیدم...

....

ممنونم
انشالله قسمت شما
...

فریناز یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ب.ظ http://arameshepenhan.blogsky.com

مژگان جون

کجایی؟

دیگه نمی نویسی چرا

سلام فریناز
خیلی وقته نیومدم اینجا
نمیدونم روزای الکی شلوغ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد