بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بهار نزدیک است

من این حال غریب را
به تمام احوال جهان ترجیح می دهم
همین که تو ایستاده باشی پشت به باد
و من هر ثانیه
با هر وزش
با وسوسه ی پریدن یا نپریدن توی آغوشت
بجنگم

وقتی تمام مردان شهر
بی وسوسه و
بی هیچ حال خوبی
آغوششان را نخ نما کرده اند
و تو اما با غرور کمرنگی بر بالای بلندت و
لبخندی بی تفاوت اما آگاه، بر لب هات
خودت را به کوچه ی علی چپ زده ای
چقدر دیوانه ات شدن
ساده تر می شود ..!!!!



بوی بهار می آید و من در وسوسه ی دیدنت این روزها را میگذرانم...


دوستان خوبم خیلی وقت بود فرصت نکردم بیام اینجا اما به یاد همتون بودم و دلم تنگ بود! براتون سال خوبی رو ارزو میکنم و امیدوارم به همه ی ارزوهاتون برسین و همیشه دلتون شاد و لبتون خندون و جیبتون پر پول باشه و آرامش سهم هر روز زندگیتون!



نظرات 6 + ارسال نظر
web93 پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.web93.ir/

واقا متن زیبایی بود عید شما هم مبارک پیشاپیش

ممنون

مریم جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام مژگانم
عید شما هم مبارک عزیزم

سلام مریمی خوبی؟
عید تو هم مبارک عزیزم

مقداد جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ http://mazerouni.blogsky.com

سال نوی شما هم مبارک، ایشالا در پناه خدا زندگی خوب و خوشی داشته باشین

ممنونم
انشالله همیشه سلامت باشین و زندگیتون غرق ارامش باشه!

یک سبد سیب شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام مژگان مهربون



ان شاءالله سال خوب و پر برکتی داشته باشی در کنار همسرت



التماس دعا

سلام لیلای عزیز
ممنونم از لطفت
سال خوبی برات ارزو میکنم!
همچنین

فریناز شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ق.ظ

یک متن هایی زیبان
چه با مخاطب
چه بی مخاطب

سلام مژگان جون
خوبی؟

رهــ گذر یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:43 ب.ظ

سلاممممم مژگان جون

ایشالا سال خوبی در کنار همسری داشته باشی

چقدر این شعری که نوشتی به دلم می شینه

برش می دارم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد