بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

دومین یادمان عاشقی مون



2 سال

زمان اندکیست برای با هم بودمان

دوست دارم تا ابد باهم بمانیم 

و عاشقی کنیم! 


*همسر مهربونم عاشقیت مستدام ، بمونی  همیشه تو برام


امروز  دومین سالگرد عقدمونه

روزی که دو تا قلب  شدیم

برای جاودانگی عشقمون دعا کنید! 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ب.ظ http://eliabanoo.blogsky.com

سالگرد یکی شدنتون مبارک
تبریک میگم
زندگیتون سر شار از عشق
به من سر بزنید

ممنون از شما
شما چرا اول شدی!!!
خودم اول بودم

مژگان شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ب.ظ

نظرات باز است حواس خود را جمع کنید، تایید لازم نداره
سلام
اصلا برو خودم نمیارم که نبودم کلی وقت
بزودی بهتون سر میزنم
خوب خوبم
شما هم خوب باشی!
گفتم نگرانم هستین یه پست نظری بزارم اینجا
دلمم برای این شکلکا مسخره تنگ شده بود

مرتضی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:08 ب.ظ

بانوی مهربونم منم تبریک میگم سالروز یکی شدنمون رو.سالروز بهترین و زیباترین روز زنگیم.ان شالله خدای مهربون تورو برام حفظ کنه و همیشه خوشحال و سلامت باشی عزیزم
دوستت دارم و تاوانش هرچه باشد به جون خریدارم

مهربونم
ممنون که هستی

مژگان یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:07 ب.ظ


چه خاکی گرفته اینجارو

خونه تکونی لازم شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد