بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

مسـافر

با تو حالم خوب است
باور کن
چه با پای دل بسویت بیایم
چ با دلی لبریز از مهرِ تو بازگردم
در دلم هوای  اردیبهشت است
جـاده
تـو
بـاد
بوی شـالیزار
مرا مستِ عشق تو میکند محبوبم
تا تـو هستی
من هستم و عشق هست
جهان خوب است
خدا می خندد

چه زیباست مهربانیش

و شکر برای بزرگی بی حدش



+ دنیا به لطف انتطار ِ تو قشنگ است مهربانترینم

ممنون که روشنی جهان کوچک مایی امام خوبم
من چشم بستم و گفتم با خودت....
هنوز چشم باز نکرده ام و جز دوست داشتنت هیچ کار مهمی نکرده ام
و این چهارمین تابستانیست که آقای همیشه خوب من"با خودش" را نشانم داد.
مرا ببخش که جز دوست داشتن هیچ کاری بلد نیستم!
جمعه 1395/04/04

نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ق.ظ http://maloosak.69.mu

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنید.
89561

ممنونم از شما ، همچنین
نتونستم وارد ادرستون بشم
میره به این ادرس http://top700.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد