بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

آرزو

دارم آرزو میکنم تو دلم، تو گفتی فقط از تو باید بخوام
من هر چی تنها تر از این بشم، باز هم سمت این خونه تنها میام
دوباره برام سفره ت رو باز کن، یه عالم باهات درد دل میکنم
تو دستامو محکم تر بگیر ایندفعه، دارم دست دنیا رو ول میکنم
تو رو دارم میشه راحت همه چی آرزو کنم
ته خطم ولی باز هم، میشه با تو شروع کنم
یه عمر که هر سال این ساعت ها همینجا کنار تو وامیستم
یه جوری دیگه عاشق تو شدم که یک ساعت هم تو خودم نیستم
دارم آرزو میکنم خوبه که میدونم ته آرزو هام تویی

تو دادی من هر چی ازت خواستم حالا تنها چیزی که میخوام تویی

آرزو

نمیدونم این آهنگو شنیدین یا نه ولی قشنگه گوش کنید!

ماه رمضون، ماه آرزو و مهربونیه خداست.براتون آرزوهای خوب همراه آرامش و سلامتی دارم.


+این روزها دلم روشنه منم به آرزوم میرسم با دعای شما البته

به علت تولد همسرجان که سوم تیرماهه، شروع کارهای پیک تبلیغاتی مون از هفته دوم تیر و رفتن مادرم به مشهد برای چهلم مادربزرگ عزیزم این ماه مرخصی هفتگیمو زودتر میرم و برمیگردم!

از بهمن ماه دوباره شاغل شدم.یه شرکت تبلیغاتی کوچیک تو شهر همساده که اونم اتفاقی جور شد.

یک کار موقت تا قبل از عروسی و کوچیدن به رشت

فردا باز هم مسافرم...

به جبران همه ثابت ماندن ها و نرفتن ها در زندگی توی این دو سال و نیم ماهی یکبار به استان همسایه سفر میکنیم! سفر عاشقی

حالا فقط دلم ثابت موندن میخواد...

دوست دارم باقی عمرمو دیگه  برعکس این سه سال سفر کنم!