بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

ســـــــلام

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

خدای مهربون من

 

ســـــلام

 

بالاخره روز مهمونیت رسید


چند ساعت دیگه تو خونتم 


خوشحالم که امسالم دعوتم کردی


این روزا حــــالم خوب نیست


غمی نیست "جز گم شدن خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند"


نمیدونم چرا با وجود همه نعمت هایی که بهم دادی و 


من همیشه همیشه شکرگزارتم بازم یه جای دلم میلنگه


قلبم خالیه خالیه ...


تو که میدونی جز تو دلم برای هیچکس تنگ نیست!


همه ی دلتنگی هارو به خاطر این چند روز تحمل کردم...


که بیام پیشت و تو بغلت فقط گریه کنم ، مثل همین بارون بی امونی که چشامو خیس کرد


مهربون من


کمی آرامش و صبر برای قلبم


کمی عشق برای دوستانم


و سهم بزرگی از سلامتی برای خانواده ام کنار بگذار.

 

دوستت دارم بیشتر از دیروز و کمتر از فردا


...

 

 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


نظرات 3 + ارسال نظر
سید حسام پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://astanevasl.blogsky.com

سلام
تبریک میگم
همیشه عاشق باشید

سلاممممم
ممنونم

وحید۵۳ شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ق.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

ونفخات نسیم بهشتی کاه وزدن می گیرد بیشتر از همیشه

مرتضی تهمتن چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

الهی که خدا قبول کنه.ایشالله که خودش تو تموم مراحل زندگی پشت و پناهت باشه عزیزم. و همیشه دستتو بگیره و هیچ وقت ول نکنه.همیشه موفق و سلامت باشی مژگان جان

ممنون دوست خوبمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد