بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

از لابه لای ورق پاره های گذشته

از این به بعد گاهی گریزی میزنم به نوشته های قبلیم که در هر فرصتی و هر جایی شده نوشتم.


که حتی لای کتاب ، توی نُت گوشی یا یه تیکه کاغذ بوده!


تا خود گذشتمو فراموش نکنم ، که یادم بمونه حس و حال و فراز و فرودهامو!


خودمم گاهی تو چیزایی که نوشتم می مونم ، دیگه شما رو نمیدونم! 


به خوبی خودتون ببخشید بر من کم و کاستی هاشو


هر چه هست من هستم و لحظه ای احساس در آن زمان


...


این ها دست نوشته های دخترکیه که روزگاری بی آنکه بدونه برای چه و که ، فقط می نوشت!


مژگان

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید۵۳ دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ق.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

اگه یه جا جم شون نکنی از بین می ره حیفه

تو دفترم همشونو دارم.

ممنون از حضورتون

سهیل دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ http://Titbit.BlogSky.Com

کاش میشد زمان را بخش کرد
حرفهای نهفته را پخش کرد
درد های نهفته را دفن کرد
و عروج رهایی دل در لحظه های بی کسی را محو کرد
تا چشم بیاموزد که هر کسی دیدن،ارزش ندارد
و هر آوایی به بهای شنیدن، قیمتی نیست
و هر محبتی در دل سهم بطالت در لحظه های جوانی، گزافی بیش نیست
پس بیا به نگاه چشم ها و آوای گوشها و عشق نهفته در دلها آنقدر ارزش نگذاریم
که ارزش وجودی خود را بی ارزش کنیم.

...

مهسا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.delane.blogsky.com

نوشته هات خیلی دلنشینه ... خوش به حالت که حس و حالتو نوشتی

منم از این به بعد میخوام اینکارو بکنم. خیلی خوبه

مرسی مهسای عزیز
اره بنویس ، خیلی خوبه ، نوشتن حتی اگه فقط و فقط برای خودت باشه بهت آرامش میده.
منم روزگاری لبریز از نوشتن بودم و خودمو لابه لای نوشته هام گم میکردم و دوباره پیدا.
اما خیلی وقته که دیگه دنبال خودم نگشتم.
سکوت و دوباره نوشتن ، دوباره از نو شروع کردن سخت تره.
خیلی وقته که دلم شروع دوباره میخواد ، واسه همین نوشته های قبلیمو میخونم تا حس و حال نوشتنم دوباره لبریز بشه و بپاشه بروی کاغذ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد