بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

سلام بر قلب صبور زینب(س)


* از دیشب سیستم روبراه شد و امروز از قبل ظهر بی وقفه با نصب آنتی ویروس و آپدیتش درگیر بودم
و تقریبا هشت ساعته که پشت میز نشستم و همزمان با آپدیت کردن به همه دوستان سر زدم و نظری گذاشتم به تلافی همه نبودن هام!
سخت بود همه پستاتون رو با هم خوندن ولی من تونستم تمومش کنم!
با داشتن گلودرد و درحال سرمای شدید خوردن یه عالمه ترشک و لواشکم خوردم که دیگه دارم از حال میرم...
در این روز و شبهای عزیز التماس دعا یادتون نره
نظرات 10 + ارسال نظر
وخدایی که دراین نزدیکیست شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir

ترشک و لواشک؟؟؟خوشبحالت..

من که سرمامو خوردم حالا پس اول کاری تازه شروع به خوردن کردی؟ایشاله زود خوب شی ولی سعی کن کم بخوری:)

جات خالی ، ترش ترش
همین دیگه الان صدام دیگه درنمیاد!
دیروز که واقعا حالم بد بود ولی امرور بهترم
ممنونم

وخدایی که دراین نزدیکیست شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir

شیطان
اندازه یک حبّه قند است
گاهی می افتد توی فنجانِ دلِ ما
حل می شود آرام آرام
بی آنکه اصلا ً ما بفهمیم
و روحمان سر می کشد آن را
آن چای شیرین را
شیطان زهرآگین ِدیرین را
آن وقت او
خون می شود در خانه تن
می چرخد و می گردد و می ماند آنجا
او می شود من...
"عرفان نظر آهاری"

ممنونم
خیلی قشنگ بود

وحید۵۳ یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ق.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

یا حسین

یا زینب

وحید۵۳ دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ق.ظ http://razanipoem.persinblog.ir

کاش می شد
طعم ترشک را
اینترنتی
برای دوستان
فرستاد


نمیشود ولی

فریناز دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

اصن قالبتم که لاو شده واینا دیگه

خوبی عروس خانوم؟

ینی آدم ذوق می کنه بت بگه عروس خانوما

در حال تغییراتم دیگه
خوبم . ممنون
قربون ذوقت . منم ذوق میکنم

فاطمه سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

منم ذوق می کنم بهت میگم عروس خانوم...



راستشو بخوای تو این چن ساله اولین نفری هستی که تو این فضا عروس شد و من می شناسمش...

راستی حسم بهم میگه که این ازدواج و اینا از قبل بوده...می دونی چرا؟

یادت باشه قبلا هم مطالب مشکوک نوشته بودی وبت...حتی بهت گفته بودم...یادته؟

ایشالله که خوشبخت بشین...و به قول آهنگ وبت امید فردای هم باشین


من اولی هستم ، انشالله بقیه دوستان هم پشت هم برن خونه بخت تا آخریش
حست درست میگه ، هم تو هم فریناز درست گفتین
آره یادمه
گه پست جوانه عشق رو خونده باشین متوجه میشین که در گذر زمان این عشق به وجود آمد و همینجور که گفتم زمان لازم بود تا این دوست داشتن به هردومون ثابت بشه!
من دوست نداشتم فقط ازدواج کنم که کرده باشم. عشق برای من مهم بوده همیشه. نه عشقای دو سه روزه که داغ و آتشینه و زودم خاموش میشه ، یعنی با رسیدن قصشون تموم میشه! نه
قصه ما تازه شروع شده ، رسیدن تازه آغاز دلدادگیه برای ما
خیلی زمان زیادی نبود اما خوب بهم حق بدین نمیشد بگم ، دلایلم زیاده ، خودت نگفته میدونی!
من خوشبختم چون کسی رو دارم که برای داشتنم صبوری کرد ، بهم فرصت داد که دوست داشتن رو یاد بگیرم! چون دوست داشتن واقعی رو بهم نشون داد. دوست داشتن خود ِ خود ِ مژگان با همه چیزهایی که داره ، خوبی ها و بدیهاش و همونجور که هستم!
و من هم یاد گرفتم...
و من حالا مصداق این آهنگم
(امیدوارم خوب توضیح داده باشم!!)
انشالله همه جوونا خوشبخت بشن و لذت یه عشق یه دوست داشتن واقعی رو تجربه کنن! و از خدا بخوان که راه درست زندگی(حالا تو هر زمینه ای) رو نشونشون بده ، اونوقته که چشم بسته تا ته راه میتونن برن! من از ته دلم این آرزو رو برا همه دارم

فریناز چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

خدا رو شکر

واقعا خوشحالم برات مژگان


به قول اون روزا که پای کارت تبریکا می نوشتیم
همراه با بهترین آرزوها

قربانت فریناز عزیز

همچنین شما

مهسا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.delane.blogsky.com

سلام دوست جونی. خوبی؟

سلام مهساجان
من خوبم ، تو چطوری عزیزم؟

محمدرضا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
.باز خوبه سیستمت خراب بوده و این همه نظر گذاشتی.اگر سالم بود یه جندروزی طول می کشید تا همه شو بخونم
جدیدا دکترها به این نتیجه رسیدن به جای استامینوفن به شما ترشک ولواشک و آلبالو خشکه تجویز کنن بلکه بیشتر تشریف ببرید پیششون .نکنه اینا رو خوردی آقاتون بیشتر مواظبتون باشه مثلا؟دلش بسوزه هی هی بیاد دیدنتون آیا؟!
مردم سرما میخورن شلغم و آب پرتقال و گل گاو زبون می خورن اون وقت ایشون ترشک ایناوااااللللللللا.

سلام علیکم
بعله دیگه ما اینیم
سیستم خراب بود هم حضور داشتم چه برسه به الان که سرحال و قبراق شده! مثل بعضی ها نیستیم که
خوب دیگه ، من سرما میخورمم رعایت نمیکنم اصلا
تازشم دلتون بسوزه که من خودم تشریف بردم پیششون ، الانم از سیستمش استفاده کرده و اومدم اینجا
من شلغم و آب پرتقال دوست میدارم ولی ترشک اینارو بیشتر تر
الانم یه لواشک سیب انار بزرگ دارم که پدرشوهر عزیزم برای عروس گلش خریده
وقتی خوردم جاتون خالی باشه

طلبه مهاجر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ http://HARAKAT.BLOG.IR

امیدوارم همیشه مورد عنایت بی بی زهرا باشید...
****
این چند روز همش صدای پیرمرد روستایی توگوشم می پیچه! که ازپشت تلفن می گفت:
حاج آقا چراغ مسجدمون خاموشه، حضرت زهرا هم اینجاغریبن طلبه ها کی میان!؟
دیدن عکس های ناب و زیبای جهادی طلاب و توضیحات اردو نوروز 93 در:
Mojahedeh.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد