بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

دیر زمانیست ...

دل من دیر زمانیست که میپندارد:
“دوستی” نیز گلی ست
مثل نیلوفر و ناز
ساقه ترد ظریفی دارد
بی گمان سنگ دلست آنکه روا میدارد
جان این ساقه نازک را نادانسته بیازارد!
در ضمیری که زمین من و توست
از نخستین دیدار؛
هر سخن،هر رفتار
دانه هایست که می افشانیم؛
برک و باریست که می رویانیم،
آب و خورشید و نسیمش “مهر”است
گر بدان گونه که بایست به بار آید
زندکی را به دل انگیزترین چهره بیاراید
آنچنان با تو دارامیزد این روح لطیف
که تمنای وجودت همه او باشد و بس
بی نیازت سازد از همه چیز و همه کس
زندگی گرمی دل های بهم پیوستست
تا در ان دوست نباشد همه درها بستست
در ضمیرت اگر این گل ندمیدست هنوز
عطر جان پرور عشق
گر به صحرای وجودت نوزیدست هنوز
دانه ها را باید از نو کاشت
آب و خورشید و نسیمش را از مایه ی جان
خرج میباید کرد
رنج میباید برد
دوست میباید داشت

فریدون مشیری

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ق.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

اسم وبت رو که تو به روز شده ها دیدم کلی ذوق کردم عروس خانوم...

رفتی حاجی حاجی مکه
بابا بیا

خوبی مژگان؟
همه چی رو به راهه؟

سلام فاطمه جونی ، خوبی؟
مثل الان من که اسمتو دیدم

خودمم باورم نمیشه دوماهی نبودم!

خوب خوبم و همه چی خوبه
فقط دلم تنگتونه
میام و مینویسم بزودی

مرتضی پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ http://mori000senator@yahoo.com

مبارکه خانوم خانوما
متنی که نوشتی هم خیلی زیباست

عع سلام

ازین ورا؟
ممنون, خوشحالم تو هم دوست داشتی!

مقداد جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام
بعد مدتها برگشتید. پس عروسی داشتید، مبارکه

سلام
بله برگشتم
ولی عروسی فعلا خبری نیست!
وقت نکردم + تنبلی

مریم شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.najvaye-tanhaii.blogsky.com/

سلااااااااام عزیزدلم
وای تو کی اومدی من خبر ندارم :(
فکر کردم عروسی کردی
چه خبرا مژی؟
من که از استرس و خرید جهاز و خونه چیدن و جشن و عروسی و ... دارم میمیرم
دعام کن خانومی

سلام مریم گلی
اومدم دیگه ، خبرنامه بهت نگفت؟
نه عزیزم ، فعلا وقت زیاده تا عروسی
تو خوبی؟
ایشالله بسلامتی خریداتو بکنی و وسایلتو بچینی و عروسیتون بخوشی بگذره!
درکت میکنم ولی نزار هیچ چیز کوچیکی حتی استرس شیرینی این لحظاتتون رو از بین ببره!
انشالله که همه جوونا خوشبخت بشن مخصوصا تو و همسرت گرامیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد