بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بارون همه ی دلتنگی هامو شست....

من باشم و تو باشی و باران، چه دیدنی است

بی چتر، حسّ پرسه زدن ها نگفتنی است

خیسم، شبیه قطره ی باران، شبیه تو

تصویر خیس قطره ی باران کشیدنی است

این جاده با تو تا همه جا مزّه می دهد

این راه ناکجای من و تو، رسیدنی است؟!!

باران ببار!! بهتر از این که نمی شود

من باشم و تو باشی و باران ... چه دیدنی است!!


* دیشب ، من و تو و رگبار ِ غافلگیرانه باران در خیابان و خنده هامان در خیابانی که یکباره خلوت شد!

اولین روز ِ کنار تو بودن به طراوات باران بود و خیسی دلتنگی پس از سه هفته...

و صدای باران هنوز می آید

پاییز در راه است!


شنبه ، اولین روز مرخصی من

شهر باران ، رشت


نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:39 ب.ظ

خدا رو شکر

باران و یار و تابستان و ...

همیشه ات به کام مژگان

ممنونم فریناز جون
انشالله همیشه زندگیت به کام باشه

فریناز دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:41 ب.ظ

بازم آرامش رنگ اینجا که خیلی دوسش دارم و این آهنگ شاده:دی

اصن بی مخاطبه ها ولی کلا آهنگ شاد آدمو شاد می کنه:دی


خوشحالما وقتی میگی دوست داری اینجارو
آهنگشم دوست دارم , واسه من که مخاطب داره
ایشالله آهنگا شمام ی روز مخاطب دارشن , البته اهنگ شادا

یک سبد سیب سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ

خیلی قشنگ بود مژگان مهربون

ممنونم

سلام

سلام لیلاجان
مرسی عزیزم که با دل مهربون و پاکت خوندی!

مهسا یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.delane.blogsky.com

فوووووووووووووووووووووق العاده زیبا و قشنگ بود مژگان جون .... عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

ممنونم مهساجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد